« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad Sesji.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie Burmistrza o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonaniem uchwał Rady.

6. Uchwalenie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Rydzyna na lata 2025 – 2038:

a) Odczytanie projektu uchwały wraz z uzasadnieniem.

b) Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Rydzyna.

c) Wyrażenie stanowiska przez Burmistrza w sprawie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej i zgłoszenie zmian w tym autopoprawek.

d) Dyskusja nad wniesionymi propozycjami zmian w tym autopoprawek do projektu i ich przegłosowanie.

7. Uchwalenie budżetu Miasta i Gminy Rydzyna na 2025 rok.

a) Odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem.

b) Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej Gminy Rydzyna na 2025r.

d) Wyrażenie stanowiska przez Burmistrza w sprawie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej i wniosków zawartych w opiniach Komisji Rady.

8. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

b) określenia kwoty będącej podstawą ustalenia wysokości dotacji na działalność Centrum Integracji Społecznej w Kłodzie – druk nr 53,

h) zasad i trybu korzystania z obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Rydzyna – druk nr 59,

i) określenia kryteriów obowiązujących na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Rydzyna oraz dokumentówa. niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów – druk nr 60,

k) wyrażenia zgody na zwarcie porozumienia międzygminnego w sprawie powierzenia wykonania zadania publicznego w zakresie przejęcia przez Gminę Krzemieniewo od Gminy Rydzyna zadań w zakresie zapewnienia dziecku z niepełnosprawnością bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu na trasie z miejscowości Robczysko do Zespołu Szkół Specjalnych w Górznie – druk nr 62,

n) zwiększenia udziałów w Samorządowym Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. z siedzibą w Gostyniu – druk 65,

9. Interpelacje i zapytania radnych.

10. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji.

11. Wolne wnioski i informacje.

12. Zakończenie obrad Sesji.

« Powrót do strony głównej