Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
4.
Sprawozdanie Burmistrza o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonaniem uchwał Rady.
5.
Informacja Dyrektora Zamku Królewskiego w Rydzynie o kierunkach i zamierzeniach inwestycyjnych oraz modernizacyjnych w 2025 roku, z uwzględnieniem obszarów współpracy z samorządem gminy.
6.
Informacja o realizacji zadań pomocy społecznej w 2024 roku.
7.
Informacja o realizacji Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2024 roku oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w roku 2024.
8.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
a)
określenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Rydzyna na rok 2025” – druk nr 79,
b)
ustalenia zasad i trybu wykorzystania logo promocyjnego Gminy Rydzyna – druk nr 80,
c)
przyjęcia aktualizacji „Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Rydzyna” – druk nr 81,
d)
wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie do mienia Gminy Rydzyna z Zasobu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa nieruchomości gruntowej położonej w obrębie Jabłonna oznaczonej numerem ewidencyjnym 114 – druk nr 82,
e)
przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Rydzyna do roku 2031 – druk nr 83,
f)
przyjęcia Sołeckiej Strategii Rozwoju Wsi Tarnowa Łąka – druk nr 84,
g)
zmian w uchwale budżetowej Gminy Rydzyna na 2025 rok – druk nr 85,
h)
zmiany Uchwały Nr VI/50/2024 Rady Miejskiej Rydzyny z dnia 17 grudnia 2024r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Rydzyna na lata 2025 – 2038 – druk nr 86,
i)
pomocy dla Powiatu Leszczyńskiego – druk nr 87.
9.
Interpelacje i zapytania radnych.
10.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji.
11.
Wolne wnioski i informacje.
12.
Zakończenie obrad Sesji.